poniedziałek, 9 września 2013

181. Dokładka w zakładce BAZAREK - SPRZEDAŻ/WYMIANA

Dobry wieczór wszystkim :) Wpadam tylko na momencik, by zaprosić Was do zakładki BAZAREK, do której dzisiaj dodałam kilka nowości, a mianowicie :




Te oraz pozostałe kosmetyki, wolałabym sprzedać (za symboliczną kwotę) ze względu na zbyt duże zapasy oraz możliwość zarobienia kilku groszy, natomiast wymiana jak najbardziej wchodzi w grę - łatwo mnie skusić :)) Na wszystkie pytania i propozycję chętnie odpowiem, piszcie na pannakolczykowa@onet.pl




Zapraszam Was też do klikania w powyższe linki :) Na allegro i szafie, oprócz kosmetyków znajdziecie na sprzedaż/wymianę również ubrania i dodatki, natomiast na facebookowym profilu bloga oraz Instagramie, możecie podejrzeć trochę mojego życia i kilka blogowych zapowiedzi czy moje pytania do Was :) 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...