poniedziałek, 27 sierpnia 2012

92. Lakierowy łupy

Dzień dobry :)) Jak wspominałam w ostatnim poście, moja kosmetyczka i szafa ostatnio powiększyły się o kilka nowości. Jak tytuł posta wskazuje, dzisiaj podzielę się z Wami lakierowymi nabytkami. Jest tego 11 sztuk, 5 przywiozłam z Holandii, a reszta z nich to zakupy. Po prostu byłam w mieście i kupowałam wszystko to, na co miałam ochotę już wcześniej, ale nie miałam na to kasy albo to co po prostu wpadło mi w oko. Chcecie zobaczyć ?

Tak prezentuje się część mojej nowej gromadki. Pozostałe 4 lakiery, są zestawem w uroczym pudełeczku. Ale o tym potem. Zobaczmy co tu mamy :


Od lewej są to : 
lakier firmy Safari, kupiony na otwarciu nowego centrum chińskiego, cena 3 zł, kolorek niestety zmazany ;<
dwa lakiery pękające (wiem, były modne rok temu ;p) ale ja miałam ochotę na różowy, którego niestety nie znalazłam więc do koszyka w Rossmanie wpadły te dwa o numerkach 12 i 1, cena 5,49/szt

Dalej są : 
Dwa brokatowe topy firmy Essence, na złoty miałam ochotę już w grudniu, jakoś tak mi pasował do świątecznej atmosfery, ostatecznie z niego zrezygnowałam, bo stwierdziłam że coś podobnego już mam. Jednak tym razem musiałam go mieć, ze względu na cenę! Za jedną sztukę zapłaciłam 3,99, a numerki jakie posiadam to : 67make it golden i 72time for romance. 

Następnie znów coś od Essence. Lakier, który znajdował się na mojej wish liście od...zawsze! Udało mi się go kupić w pewnej drogerii w Holandii za 1,79euro. I do teraz żałuję, że wzięłam tylko jedną buteleczkę bo jest boski!

I prawie ostatni jest jagodowy(?) lakiery Miss Sporty z numerkiem 344, w cenie 5,49. Czyż nie jest uroczy? 

A na koniec coś co zachwyciło mnie od pierwszego wejrzenia. Piękne pudełeczko w cenie 2,50euro kupione w Primarku.


A w nim ? Tak, tak - też lakiery!

Kolory od lewej to : Posy, Bare, Siren i Satin. Ja używałam już tej pięknej czerwieni i już nawet jedna warstwa była wystarczająca, na dodatek lakiery mają świetną trwałość.


Macie ochotę na taki zestaw? Będzie on jedną z nagród w moim rozdaniu, które już niebawem! 

O czym chcecie poczytać następnym razem? Chcecie zobaczyć moją toaletkę czy może pokazać Wam zapachy, które obecnie używam? Do następnego! ;*

5 komentarzy:

  1. Ten z miss sporty wpadł mi w oko. Czaję się już od dłuższego czasu na taki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa i jeszcze jedno, zapraszam do mnie na kosmetyczne rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham Primark :) zawsze jak jestem w UK to tam łaże :D poza tym strasznie spodobał mi się ten topper z Essence :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...