wtorek, 11 października 2011

12. mini haul

No więc tak. Wiem, że miałam napisać zaraz po koncercie, ale jakoś tak wyszło ;p Na pocieszenie pokaże Wam, kilka produktów, które kupiłam jak zobaczyłam je u innych dziewczyn na blogach. I wybaczcie zbiorowe zdjęcie i jego słabą jakość, dopiero się uczę :)


1. Pianka do golenia Venus. Wzięłam ją tylko ze względu na zapach - konwaliowy. Jest to mój pierwszy produkt tego typu. Zawsze goliłam nogi pod prysznicem nic na nie nie nakładając. Kupiona w Kauflandzie, cena 5,49 gratis była przy nakrętce maszynka doklejona, taka zwykła różowa, a że nie używam to oddałam mamie.

2.Roll on pod oczy z Rival de loop. Zawsze marzyłam o kosmetyku w tej postaci i mam. I to za niewielką ceną, bo jedynie 7 zł z groszami. Jak działa to nie wiem, bo nałożyłam dopiero jeden raz. Ale na pewno dam znać jak działa, jak coś zacznie się dziać.

3.Krem do rąk Isana, również Rossmann. Wzięłam z czystego przypadku. Cena 2,79 (?). Były przy kasie, a że mój obecny się kończy, a zapomniałam zamówić z Avonu i oriflame to sięgnęłam po ten. Była jeszcze wersja oliwkowa, ta jest rumiankowa. 

4.Absolutny HIT! Róż Lovely z cudownym puszkiem.Cena 8 z czymś. No po prostu rewelacja! Jak nigdy nie miałam różu, bo wszystkie były dla mnie po prostu za różowe to ten jest idealny. Wzięłam odcień Chocolate Desert. Nawet mama zauważyła jaki jest świetny. Mówi do mnie, nareszcie wyglądasz jak człowiek, bo tak to zawsze byłaś taka niedokończona ;p Tak więc ten zakup na pewno powtórzę.


A teraz czekam na kuriera z paczką Avon, który dzisiaj miał do mnie dotrzeć, ale jak na razie to ani widu, ani słychu. Jak tylko się pojawi, a ja już się nacieszę, to postaram się znów napisać i pokazać co w paczce było dla mnie :) o ile oczywiście będzie dobre światło do zdjęć. See you! :)

2 komentarze:

  1. ja używam tego roll-onu na dzień, przecież rano też oczyszczamy buzię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ten róż jest taki dobry to chyba muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...