środa, 27 lipca 2011

6.sukienki? to niemozliwe...+ zdjecia.

A jednak ! ;p nabralam ochoty na sukienki i pokazanie siebie jako kobiety :) do zeszlego miesiaca w mojej szafie nie bylo ani jednej sukienki! Tylko jedna spodniczka, ktora zakladalam od swieta... az tu nagle! Pierwsza kupilam w Pepco, typowo letnia w modny marynarski desen. Cena : 39.99. To ta z numerkiem 3, innego zdjecia nie umialam znalesc. Ja te kokardki nosze w tylu. Sukienka ma jeszcze przyszyty pasek do przewiazania. Tez wiaze go z tylu ;p
Nastepna jest sukienka z H&M, ktorej zdjecia nie bedzie ;< Biala w czarne plamki, idealna na plaze! Cena : 20.00 zl! Jak tylkol wroce do PL to wstawie zdjecie (tutaj nie mam kabla od aparatu.)

Kolejna jest sukienka, ktora zamowilam z hurtownii Awanti, furmy niestety nie pamietam. Byly rozne kolory, ten najbardziej mi przypadl do gustu. Cena : uwaga uwaga! 10 zl. Tak tanio, poniewaz byl to II gatunek, czyli grozilo ze sukienka moze przyjsc z plama lub dziura, ale nic takiego na szczescie nie ma :) Tej sukienki jeszcze nie widzialam, przyszla jak ja bylam juz tutaj.
Nastepna jest sukienka Atmosphere, ktora kupilam tutaj. Kokardki mnie zauroczyly, uwielbiam je! Cena : 5 funtow.
Uff, jeszcze troche ;p
Ostatnia to ta ponizej, z hurtowni awanti, niby H&M. Cena : 17zl. Nic specjalnego, ale czarna sukienka sie zawsze przyda. Tej rowniez jeszcze nie widzialam.

Zastanawiam sie nad jeszcze jedna, cena jest powalajaca bo az 19,90 ;p Nie umiem sie zdecydowac ktory kolor wybrac. Ten po lewej czy ten po srodku. Ta po prawej jakos do mnie nie przemawia. Ktora wybrac? Material jest w takie kropeczki, ktore niekoniecznie na tym zdjeciu widac. Zrodlo : allegro.
Wszystkie zdjecia sa zapozyczone.

Sukienki sa typowo letnie i mam nadzieje ze dlugo mi posluza ;p Co o nich sadzicie? Zainteresowanym moge podac linki.

Jeszcze kilka dni i bede w PL. Spodziewajcie sie duuuzej relacji zakupow i wyprzedazy mojej szafy :)


5 komentarzy:

  1. Co do koszyczka - kupiłam go we czwartek. Kosztował 24,99 zł. Było ich jeszcze dużo, wiec pewnie są w ofercie od niedawna :) Są różne kolory i wzory.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. uhuhu ale upolowałaś, świetnie :)
    rzeczywiście żółta sukienka z kokardkami - cudo !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na "Spotkanie HandMadowe", więcej info na http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/08/zapraszam-na-zlotspotkanie-osob.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne sukieneczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...