niedziela, 14 czerwca 2015

264. JOKO J153 Marilyn Monroe Pink + Pierre Rene Top Flex Sand 11

Dzień dobry :) Dość długo nie pokazywałam Wam już nic z mojej lakierowej kolekcji. A ostatnio moje paznokcie często są pomalowane, fantazyjnie jak na mnie :P Dzisiaj duet lakierów pochodzących z 'drugiej ręki' :) To połączenie mam już po raz kolejny i mimo trudności ze zmywaniem piaskowego lakieru, pewnie jeszcze nie raz u mnie zagości. 


Bohaterami zamieszania są : 
-Pierre Rene Top Flex Sand 11
-Joko Hollywood Collection J153 Marilyn Monroe
-pod kolorem odżywka Eveline 8w1




Efekt taki uzyskałam przy nałożeniu dwóch warstw. Lakiery szybko schną i przepięknie błyszczą. Ja jestem zauroczona :) Poniżej kilka zdjęć jak prezentują się w całości.




Dajcie znać co myślicie o takim połączeniu :) Napiszcie też czy chcecie my moje paznokciowe próby pojawiały się tutaj częściej. W zakładce lakiery znajdziecie całą moją kolekcję z podlinkowanymi postami.
Do następnego!



1 komentarz:

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...