czwartek, 2 kwietnia 2015

258. Zakupy : LUTY/MARZEC (Rossmann, Natura, Golden Rose, blog)

Dzień dobry wszystkim o tak wczesnej porze :) Mój mały brzdąc ucina sobie drzemkę, a ja w przerwach między sprzątaniem, a malowaniem paznokci, postanowiłam napisać dla Was kolejne podsumowanie. Kilka dni temu mogłyście zobaczyć moich ulubieńców, a dzisiaj skupimy się na zakupach. Jak wiecie, staram się ograniczać w związku z zawalającymi mnie już zapasami oraz zbliżającą się przeprowadzką. Niech Was nie zwiedzie liczba sklepów w tytule - rzeczy jest naprawdę malutko. I o to chodzi! 


Na pierwszy rzut drogeryjne zdobycze :

*Isana, żel pod prysznic, około 3 zł (uwielbiam opakowania tych limitowanych edycji!)
*Golden Rose, Paris Nail Lacquer, 238, około 6 zł (kupiony podczas wyprawy po sukienkę na chrzciny - dodam tylko, że wróciłam bez sukienki :P firmę Golden Rose uwielbiam, natomiast ten lakier jest moim 3 rozczarowaniem na 3 sztuki z tej serii :/)
*Essence, trwała pomadka do ust, 13 Love me, 9.99 (o szminkach tych pisałam TUTAJ i mówiłam też, że wkrótce dołączy do mnie kolejny odcień :D)


Kolejne natomiast są zdobycze z BLOGOWEJ WYPRZEDAŻY u przemiłej Kasi, tylko cholerna ze mnie gapa i nie pamiętam z jakiego bloga :/ (jak tu jesteś daj znać, podlinkuję :*). W ostatnim zakupowym poście również pojawiły się lakiery zdobyte w ten sposób. To już jest chyba choroba...ale za to i u mnie na bazarku TUTAJ pojawiły się lakiery na sprzedaż od 1 do 3 zł :) Ja skusiłam się na : 

*4 Lemaxowe marmurki, każdy 1 zł (polowałam na marmurkowe lakiery dłuuugi czas, a tu taka okazja! ktoś by się oparł? :D) żółty pokazywałam już TUTAJ
*Essence, Nail Art Special Effect Topper, 03 hello holo, 3 zł (czemu go kupiłam? bo tak :P właściwie to spodziewałam się czegoś innego, ale i tak się przyda :) 
*Avon Nailwear Pro+, Savage, 2/3 zł (?!) (Avonowe lakiery uwielbiam, więc za taką cenę musiałam go brać, tylko że dopiero po odebraniu paczki zauważyłam, że mam mega zbliżony odcień też z tej firmy, chcecie porównanie?)


I to tyle :) Jestem mega zadowolona i z ilości i z jakości zakupionych kosmetyków :) Warto zaznaczyć, że są to zakupy z 2 miesięcy! I tak jak wspominałam wyżej, i ja zrobiłam porządki w lakierowej kolekcji więc zapraszam Was na moja wyprzedaż TUTAJ, o której to niebawem zrobię też osobny post :) W tym miesiącu lub początkiem maja czeka mnie przeprowadzka do innego kraju, więc chciałabym się pozbyć niepotrzebnego obciążenia. 

Na dzisiaj to wszystko, zapraszam Was niebawem :) Miłego dnia! 



9 komentarzy:

  1. Marmurki z Lemaxa mnie kusiły, ale po zakupie żółtego jakoś przeszła mi mania :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale że coś z nim nie tak? ja już nosiłam go na paznokciach i w sumie to całkiem całkiem :D

      Usuń
  2. aaa! marmurki w takiej cenie! świetna okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę zakupu udane :) Ja ostatnio ograniczam zakupy, bo muszę zużyć zapasy :P
    Jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie na rozdanie z paletką Zoeby Naturally Yours :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pomadka wygląda bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie niezla okazja Ci sie przytrafiła :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...