poniedziałek, 8 kwietnia 2013

139. RECENZJA : Essence, Trwała kredka do oczu, 15 bling bling - swatche

Hej, hej, czy u Was za oknem też tak pięknie ? Ja dzisiaj zrobiłam sobie wolne (wczorajsze spotkanie blogerek mnie wykończyło, ponad 20 bab gadających na raz to zdecydowanie za dużo :P) z planami na dłuższe spanie, a tu od samego świtu promienie słoneczka zaglądają mi do pokoju :) No nie mogłam nie wstać! Roznosi mnie energia i na wstępie porobiłam dla Was fotki produktów do zrecenzowania oraz nowości, a tych jest nie mało.

Dzisiaj jednak chciałam Wam przedstawić mały, niepozorny produkt, który okazał się strzałem w dziesiątkę ! Mianowicie jest to, jak tytuł mówi Trwała kredka do oczu z firmy Essence. Ja posiadam kolor 15 o nazwie bling bling. 


Kosmetyk ten, jak dla mnie ma same plusy.
Zaczynając od ceny, co akurat w przypadku tej firmy jest normalne - coś około 5 zł. Kończąc na trwałości - utrzymuje się nawet do 12 godzin. Poza tym dochodzi oczywiście plus za dostępność - drogerie Natura, Hebe, niezawodny internet. I dodatkowo forma kredki, czyli to że jest wysuwana, co ja preferuje. Jeśli chodzi o miękkość nie mam jej nic do zarzucenia, świetnie sprawdza się i na dolnej i na górnej powiece, a kolor jest tym, którego szukałam od dawna. Ni to brąz, ni karmel - idealny wręcz :)





Na dzisiaj tyle, zmykam zbierać słoneczko do worków, coby mieć trochę na zapas :P


Dzisiaj jednak nie zaproszę Was, jak zawsze do blogowej wyprzedaży, ponieważ wczoraj na spotkaniu pozbyłam się wszystkich kosmetyków! Nawet nie wiecie, jak mi lekko z tego powodu :)) Ja też co nieco skubnęłam, łasa byłam w szczególności na lakiery do paznokci i wczoraj wpadło mi z wymian i z giftów około 20 nowych sztuk! <3 Ale o tym niebawem :)) 




Miłego i słonecznego dnia! 





3 komentarze:

  1. Fajny kolor, ni to złoto, ni miedź czy brąz. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, fajny kolor :). Nigdy nie wpadł myślałam o kupnie tych kredek, ale zachęciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć.

    Spotkanie odbędzie się w Gliwicach najprawdopodobniej 27 kwietnia. Czy zapisywać również Ciebie?


    Daj znać.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...